Vad vill jag bli, när jag bli äldre?

 
Alla vill leva lyx, medans jag vill vara lycklig. Jag är lycklig idag, väldigt, Därför så spelar inte det roll vad jag blir när jag blir äldre. Jag vill fortsätta vara lycklig tills den dagen jag lämnar mitt liv. Men tills dess ska jag göra allt i min makt att fortsätta vara lycklig.

Alla har drömmar, det har jag med. Stora som små. Jag vill hjälpa människor, för jag tror på att man kan förändra sitt liv till bättre. Inte en andra chans, men till ett bättre liv.
 
Drömyrket, många drömmer sig till ett rikt liv. Som jag förstår. Man kan göra så mycket med pengar. Jag vill inte bli rik om inte min lycka finns där. Det jag vill bli är författare och behandlingsterapeft inriktad mot droger och missbruk. Men inte än. Om några år kanske.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback