TRADERA

Välkommen till min tradera!

Nu är det dags för att göra av med olika saker som jag inte använder
eller kommer använda! Vissa saker är helt nya men endast provade!
Är du redo för bra produkter till bra priser?
I så fall så välkommen att fynda oss mig!

Jag har inga pälsdjur, och är inte rökare!
Tanke på att de finns dem i min närhet som har djur. Så kan
det enstaka katthår eller hundhår. Men tanke på att jag
har själv allergier och därför försöker jag vara så noga som
möjligt med att den inte ska skickas med några pälshår!

På min tradera kommer det finnas följande:

Jeans  från 50 kr
Tröjor från 20 kr
En box från Mochino 50 kr
Nagellack + tillbehör från 10 kr
Smycken från 5 kr


Om ni har frågor så kontakta mig gärna. Skulle ni bo i närheten av
mig så går det lika bra med att hämta upp sakerna!Så slipper ni frakten
och överstiger en vara över 200 kr så bjuder jag på frakten.

Hoppas att ni finner något intressant!

Mvh Emma






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback