Skumbanan, gräddglass, Sia!

 
 
http://siaglass.se/vara-glassar/sia-hushallsglass/skumbanan
 
 
 
Är ni lika glassgalna som mig?
 
KÖP DEN HÄR!
 
Jag tål egentligen inte mjölkprotiener. Och därför brukar
jag försöka undvika allt som hinner håller mjölk. Men
glass är något som jag inte kan undvika. Tanke på den
glassen som är helt mjölkfri är inte god.
 
Efter att ha ont i magen, prickar på armarna. Så är
det värt att få äta någon glasspaket ibland.
Och den här glassen gör mig galen.
Nej, men nu ska jag inte överdriva, efter att ha
ätit några paket "skumbanan" så känner jag
att den här glassen är fortvarande lika god, men
tanke på att det är svårt att få tag på den
så njuter jag av varje ögonblick.
 
Om ni inte har testat den här glassen så gör det!
 
Det perfekta "fredagsmyset"
 
 





» sara

Vad gott. Det vill jag testa!

Svar: Ja, gör det! Om du gör det, så måste du berätta vad du tyckte :)
intesomdig.blogg.se

2013-05-10 » 17:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback