Hugo Boss Orange Woman

 
(Klicka på bilden för att till Blomify.se)

Det var inte länge sedan jag fick hem ett prov av denna parfym, genom att ha testat den och gått och luktat på den väldigt länge så kan jag inte undvika att jag har gått och blivit kär. Ja, parfymen luktar fantastik gott. Vilket inte är konstigt.
Parfymen, enligt mig, tar mig tillbaka till tiden. Där kvinnor ska lukta mystisk, underbar och sexig. Inte den här söta ungdomliga doften som många parfymer gör idag. Parfymen kan lukta ganska stark först i början men går över till en mildare doft som håller hela dagen. Vilket Hugo Boss alltid gör och lovar.
Om du har svårt och välja vilken parfym du vill ha, så gå till ditt närmsta parfymeri och spruta två sprut av denna parfym. Gå sedan hem och känn efter vad du tyckte om parfymen. Tyckte du om den så rekommenderar jag dig att köpa den, du kommer inte bli besviken.
Klicka på bilden för att komma till hemsidan och just den parfymen. Du kommer inte bli besviken vilket bra pris det är just på den här parfymen.

Vill du ha en parfym som luktar mer kvinnlig och sexig istället för ungdomlig, så tycker jag att du ska i alla fall testa den här parfymen? Varför inte, när priset är väldigt lågt om man jämför med andra butiker.

Mitt betyg på parfymen: §§§§ av §§§§§

 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback