Fiskmåsar överallt

 
När jag bestämde mig ta en pause ifrån bloggen ifrån tisdagen, så var det mest för att jag skulle inte ha tid. Jag ville spendera min lediga dag med min sambo. Som var ledig just igår. Vi kunde inte låta bli att njuta av det fina vädret. Så vi åkte ner till havet på förmiddagen. Så mysigt det var. Vi såg en massa fiskar och måsar över allt. Såklart, så kunde inte jag och min sambo inte låta bli och göra dem galna. Det finns inget som är roligare.
Tanke på att vi är stadsmänniskor så älskar vi den miljön vi har här. Och njuter lika mycket varje vår och sommar.
Idag, så ska jag inte göra så mycket, förutom och tvätta en massa kläder, diska och laga mat till min sambo kommer hem. Jag fick även order av min sambo att han ville att jag skulle beställa hans favoritparfym, tanke på att den var nedsattpris och mycket billigare på nätet än den parfymeriet vi ha i stan. Så nu är det klart.
 
Ha en underbar tisdag! ♥
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback