Du kommer längst om du är dig själv ♥



Jag har alltid fått hört att jag inte är som alla andra, jag tar det som en komplimang. För vem vill vara som alla
andra? Inte jag iallafall. Efter några års försök, så gav jag upp. Blev mig själv. Orkade inte med människor som inte gillade mig eller min ärlighet. Men tack vore att jag har ändrat på mig och är så ärlig jag är idag. Så har jag fått de bästa vänninorna och sambo jag kan få. Och det var så jag kom på mitt bloggnamn, "intesomdig".

Till alla killar och tjejer där ute, var dig själv. Var ärlig. Genom det kommer du långt och du får ett mycket
roligare liv! Believe me!
 
Kram ♥





» Elsa

älskar din design ! :)

Svar: Tack, så mycket! Den tjejen som har gjort designen är jätte duktig :)
intesomdig.blogg.se

2013-05-03 » 09:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback