Dagens outfit

 
Tröja - Rut m.fl. Klänning - Bubbleroom Leggins - H&M Klocka - Kina Armband - Kina Örhängen - Handgjorda av mig.
 

Det här är dagens outfit, soft men ändå snygg. Jag kan inte sluta att skratta åt den här
dagen. Hänt så mycket roligt. Hoppas att kursdagen imorgon är lika rolig!
Jag vet att volang, gör så att man ser större ut, men jag kan inte låta bli att älska volanger.
Sen så blev det lite "guldtema" idag med, guldtröja, klocka, armband och örhängen.

Kram ♥





» Clara

SV: Tack söta du! toppen är egentligen en klänning från nelly.


Gillar din topp, den va skitsnygg på dej!

Svar: Jaha, det ser man. Men hursomhelst den toppen/klänningen var urläcker!
Tack, vad roligt att du tycker det! :D
intesomdig.blogg.se

2013-05-05 » 18:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback