Nyx - Eyeshadow Base White

 NYX Eyeshadow Base WhiteNyx - Eyeshadow Base White 150 kr
Finns och köpa t.ex. här.
 
"Ögonskuggsprimer som ger en perfekt bas att applicera ögonskugga över. NYX Eyeshadow Base lyfter fram pigmentet i ögonskuggan och gör den mer hållbar."
 
Det var inte länge sedan produkten hamnade i min brevlåda och fastnade på mina ögonlock. Kan inte vara mer nöjdare än jag är nu. Produkten håller vad den lovar och den lyfter verkligen fram mina ögonskuggor, lite mer än dem gjorde innan. Tanke på att jag aldrig har testat en liknande produkt innan så är jag mer än nöjd. Även om jag inte har så mycket att jämnföra. Jag kan rekommendera alla som inte har använt den här produkten innan att använd inte så mycket, det räcker med ett tunt lager. Och jag har en känsla att den här kommer att hålla länge.
För det hoppas jag iaf. Så än så länge så är NYX - Eyeshadow Base White värt pengarna.

§§§§§ av §§§§§


 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback