Kneipp Duschkräm Mandel



Bild: www.bubbleroom.se

Kneipp Duschkräm Mandelblom med den naturligt vegetabiliska vårdande formeln ger en skyddande effekt redan vid duschningen. Den söta mandelns olja var redan under antiken känd som en speciellt mild skönhets- och vårdande olja. Värdefull mandelolja hjälper hudens naturliga skydd och skapar en smidig och len känsla.
Jag är väldig torr människa och därför har jag svårt att hitta någon skönhetsprodukt som passar. Tanke på att jag torkar ut väldigt lätt så måste jag vara noga med vad produkten innehåller. När jag köpte den här produkten så tänkte jag inte så mycket. Jag ville bara testa den. Även om jag inte hade hört talas om den här produkten tidigare.
 Produkten var väldigt lovande och jag blev len efter första gången. Jag känner mig inte uttorkad som jag nästan gör med alla andra produkter som jag har testat innan. Och den luktar väldigt gott. Kanske lite för gott och kanske lite för mycket. Även om det är ett stort plus att den luktar två timmar senare så kanske jag glömde nämna att jag har problem med starka parfymer och dofter!

Jag kan rekommendera denna produkt till alla som inte har problem eller är känsliga mot starka dofter.
För den luktar gott och den gjorde iaf min kropp len. Jag kommer nog använda den här duschkrämen fler gånger, speciellt till sommaren.
 
 
§§§§ av §§§§§






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback