Kläder #1

 
När jag köper eller kollar efter kläder, så vill jag ha kläder
som passar både till vardags och till lite finare tillfällen.
Att kunna mixa lite, mina toppar skall passa till kjolar,
jeans och leggins. Inget ska sticka ut för mycket eller
synas för lite. Det ska vara mitt emellan. Vilket är
ganska logisk för mig.
Tanke på att jag börjar komma upp i åldern så vill jag
också att mina kläder ska se "normala" eller rätta sagt
vardagliga ut. Kvinligt men ändå ungdomligt!

Jag t.ex. inte ha kläder som är för färglada eller
färglösa. Även om 80 % av mina kläder är svarta.

Tanke på att jag inte är en "skrytmåns" så vill jag inte
heller säga. Titta vilka fina kläder jag och inte du!
Så därför skryter jag aldrig om märken eller priser.

Men här har ni exempel på kläder som jag har i min garderob
och vilka färger jag gillar.

Smaken är som baken!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback