IsaDora Mascara Primer 30 Mascara Primer

 
 IsaDora Mascara Primer 30 Mascara Primer
(Klicka på bilden för att komma till bubbleroom)

Mascara Primer för tjockare, längre och starkare ögonfransar! Vårdande vit basprimer för extra volym, längd och skydd. Appliceras under den färgade IsaDora mascaran. Perfekt för tunna och känsliga ögonfransar som behöver extra volym och omsorg. Den vita primern förlänger (utan fibrer) och ökar fransens volym direkt vid applicering. Kombinera med valfri IsaDora mascara för maximalt resultat.

Isadoras primer, är en av de produkterna som jag älskar mest i min sminklåda. Och det är nog den ända produkten jag skulle kunna betala mer för, än den kostar idag. Skulle lugnt kunna betala det dubbla priset. Och det beskriver allt. Jag tycker att den är bra och den håller vad den lovar!

Det ända negativa med produkten, som jag måste få skriva, är att den är väldigt vit och det är svårt att täcka all färg. 
 
TIPS; applecera primern längst ner på fransarna och upp till halva fransen. Sen så täcker du med svart eller blå mascara. Det gör så att dina fransar ser tjockare ut. Och mycket snyggare.
 
Pris: cirka 79 kr






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback