Häromdagens outfit #1


Skjorta - H&M, Jeans - Bubbleroom, Örhängen - Handgjorda av mig.
 
Hm, vad ska jag göra idag? Alltså jag sitter och tänker på vad jag ska göra även om jag har massor att göra. Först ska jag smälla i mig en god frukost, vinka av min sambo, sätta mig med min tenta. Har dock bara några enkla frågor kvar. Vilket är skönt. Sen läsa igenom den. Skicka in den. Den här gången får vi hoppas att den kommer in i tid. Ska testa skicka den ifrån min sambos dator. Efter det ska jag fota lite saker och lägga upp på tradera. Så det kommer ta en stund. Efter det ska jag laga mat innan sambon kommer hem. Vilken dag. Det är bäst att jag börjar med att äta frukost. Eller vad säger ni? Se om jag hinner med allt idag.. Ska även försöka lägga in några mer inlägg på bloggen.
 
Ha en bra fredag! ♥
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback