18 april - Morgon

 
 
 
 



Jaha, då var man här igen. En till blogg och man vet fortvarande inte hur man ska presentera sig. Visst är livet konstigt? Ni kan se en kort presentation under OM MIG. 

Idag är det torsdag, inte så trevlig torsdag. För det regnar ute och jag måste ut idag för att hämta ett kompendium på min skola, tyvärr så har jag tappat bort den eller så glömde jag plocka med den när vi skulle hämta alla kompendier i vintras. För imorgon ska tentan in, det är om ledarskap. Ett av mina favoritämnen om jag ska vara ärlig. Så idag kommer det att pluggas och imorgon med. Tur att man har redan kommit en bit på tentan. 

Annars så tänkte jag att jag skulle fotografera lite idag, utomhus, men tanke på att vädret suger så kan jag lika med vara inne och göra andra saker :) 

Ha en trevlig dag tills vi hörs igen! 

Mvh Emma 
 
 
 
 

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback